بهترین دوره آموزش سئو

ساخت وبلاگ

ایجاد کرد نقشه وبسایت برای اینترنت یکی شایسته ترین طرز ها برای بهبود بهینه سازی داخلی وب سایت است و به استحصال مرتبه عالی در حاصل موتور های کاوش و استخراج ترافیک ارگانیک امداد می نماید.  دوره آموزش سئو در واقع نقشه وب سایت وردپرس به موتورهای کاوش امداد می نماید تا محتوای وبسایت شمارا پیدا و نمایه سازی نمایند و به آنان میگویند که کدامیک از صفحه ها در وب سایت شما مهمترین برگه میباشد.

با این هم اکنون، طراحی وب سایت مپ ممکن میباشد عمل بغرنج ای به حیث رسد و به همین استدلال اکثری از بازاریابان آن را نادیده می‌گیرند. درین نوشته‌ی‌علمی ، ما قصد داریم شایسته ترین طرز ها برای تولید نقشه تارنما را ارائه دهیم و همینطور به نکاتی اشاره خوا هیم کرد که هنگام جاری ساختن این شغل بایستی از آن‌ها با خبر باشید و بخاطر بسپارید.

نقشه وبسایت به غیر از XML اشکال دیگری نیز دارااست.

اکثر زمان ها اشخاص تصور می نمایند که نقشه تارنما فقط یک نوع داراست و آن هم نقشه وبسایت XML میباشد البته مورد ها دیگری نیز وجود داراست که می‌توانید برای سایت خویش از ان ها استعمال فرمایید.

فید RSS روشی بی آلایش برای نشر لیستی از عنا وین و خبر ها آپدیت است و معمولاً برای وب لاگ ها یا این که تارنما هایی کاربردی میباشد  آکادمی رایا پارس که می بایست به صورت مداوم مطالب خویش را آپ تو دیت رسانی نمایند.
ضمن فید RSS ، فیددیگری به اسم mRSS نیز وجود دارااست. این فید معمولاً به وبسایت هایی خدمت میدهد what is seo که اکثر اوقات محتوای ویدئویی خویش را آپ دیت می نمایند و به صورت خاص برای فهم محتوای ویدیویی شیت شما به وسیله گوگل استعمال می‌شود.
اگر وبسایت شما مربوط به خبر‌ها میباشد عالی میباشد از Google News Sitemap استعمال فرمایید.
میتوانید از اپلیکیشن های افزودنی گوشی ، تصاویر و یا این که ویدئویی برای تارنما مپ XML به کار گیری نمائید.
همینطور می اقتدار از alteate language XML sitemap برای همگی سایت ها با گویش های متفاوت به کار گرفت.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:48

کنیبالیزیشن یک روند بسیار ایراد آفرین میباشد، دوره آموزش سئو ولی بسیار اساسی میباشد که به خاطر داشته باشید تنها هنگامی با keyword cannibalization روبرو میشوید که تعدادی شیت به یک کلمه و واژه کلیدی بپردازند. برای مثال، فرض نمایید که ما دو ورقه داریم و با یک واژه کلیدی اساسی به ساخت‌و‌ساز محتوا پرداخته ایم. یکی‌از آن ها دارنده جايگاه 1 ولی شیت دیگر که ما ترجیح می‌دهیم جايگاه بندی گردد بالا نیامده میباشد. از دید فنی، یک برگه در هم اکنون حذب ترافیک ورقه ای میباشد که میخواهیم به صدر حاصل بیاید.

حقیقت این میباشد که وجود این دو ورقه به کارایی کلی وبسایت ما زخم نمی رساند ولی در‌حالتی که بخواهیم یکی‌از آنان را ترکیب یا این که حذف کنیم، برخی از مرتبه بندی هایی که برای عبارات کلیدی دیگر خویش داشته ایم را از دست خوا هیم اعطا کرد و شاهد کاهش ترافیک نیز می شویم.

شیوه تشخیص کنیبالیزیشن چیست؟
معمولی ترین رویکرد برای تشخیص قابلیت و امکان کنیبالیزیشن لغات کلیدی، ساخت‌و‌ساز ورقه بزرگ دربردارنده عبارات کلیدی برای هر محتوایی میباشد که ساخت و ساز میکنید.

پیش از ارسال پست تازه، کاغذ کلان خویش را تحقیق نمایید و مشاهده کنید آیا پیش از اینً از به عبارتی واژه کلیدی به کار گیری نموده اید یا این که نه. آکادمی رایا پارس در صورتیکه چنین میباشد، با پیش بینی محتوای خویش، روی کلمه و واژه کلیدی دیگری تمرکز نمائید یا این که باور نتایج نمایید که محتوای ساخت گردیده شما با مطالب پیشین مختلف میباشد.

همینطور می‌توانید با جستجوی آنلاین و مربوط به کلمه ها کلیدی خویش، واحد سنجش کنیبالیزیشن لغت ها کلیدی را تحقیق فرمایید. درصورتی که می‌بینید که یکسری ورقه از وب سایت خویش در SERP ها برای یک واژه کلیدی در حدود یکدیگر لیست گردیده اند، با ایراد کنیبالیزیشن مواجه می‌باشید.

ضمن این، ابزار کاوشگر واژه و کلمه کلیدی می‌تواند به شما یاری دهد تا همپوشانی بالقوه خویش را از دست ندهید. what is seo خوب میباشد محتوای خویش را پیش از کم شدن درجه بندی کاوش بوسیله پست های هدفمندتر از رقبا، اصلاح نمائید.

برای یافتن cannibalization می بایست به‌دنبال صفحاتی بگردید که عبارات کلیدی و مقصود یکسان یا این که بسیار شبیه را غرض قرار داده و برآورده می نمایند. در صورتی‌که غرض یکسان باشد، بعید میباشد که هر کاغذ برای تعداد مختلفی کلیدواژه زمانبر سکو بندی گردد. به این ترتیب معمولا با مخلوط صفحه های، از ضرر و زیان بیشتر می اقتدار خودداری کرد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 13:50

سال 2021 مجال های تازه و مهیجی را برای احاطه بر محتوا و جلب مخاطبان بیشتر آماده می نماید. در‌این نوشته‌علمی اصول بهینه سازی در ساخت و ساز محتوا در سال 2021 را پژوهش میکنیم.

در حالی که به روزرسانی الگوریتم BERT به التفات قصد کاوش اشاره نمود، نویسندگان محتوای بهینه سازی در همگی جا از شنیدن این که موتور کاوش، دوره آموزش سئو محتوای استفاده کننده اساس را در حق تقدم قرار می‌دهد تعجب نکردند.

به این ترتیب زمینه، تأکید بیشتراز حد بر محتوای بی نیاز از کلمه ها کلیدی بوده میباشد که عمدتاً سبب ساز به تجارب مخاطب ضعیف و درنهایت، تبدیل کمتر شد‌ه‌است.

بدین ترتیب، الگوریتم 2021 به معنای قرار دادن مخاطب در سکو اولیه با ساخت‌و‌ساز محتوای بی نیاز از قیمت میباشد. برای رعایت نکات اصلی در ساخت محتوا م یتواندی از وبسایت های ساخت‌و‌ساز محتوا و به کار گیری از سرویس ها ساخت محتوا آنها به کار گیری فرمائید تا شایسته ترین محتوا در سریع ترین مجال ممکن با با کیفیت اخذ نمائید .

در اینجا برای شما توضیح می‌دهیم آکادمی رایا پارس که بهینه سازی محتوا چیست و هم اینگونه 10 نکته برای امداد به شما در ساخت شایسته ترین محتوای سئو خویش با اعتنا به اصول بهینه سازی در ساخت‌و‌ساز محتوا در سال 2021 گفته شده میباشد.

1. مشتری ایده آل خویش را شناسایی نمایید.
معنی تعریف‌و‌تمجید آواتار مشتری ایده آل شما (ICA) چیز جدیدی وجود ندارد، البته چیزی میباشد که هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا نادیده گرفته می گردد.

برای ساخت‌و‌ساز محتوایی که با استفاده کننده غرض شما حرف نماید، می بایست به طور کاملً بفهمید که آنان چه اشخاصی می‌باشند، چه چیزی می‌خواهند و در پی چه چیزی به طور آنلاین کاوش می نمایند. این فعالیت خیر فقط به شما در ارتباط رسیدگی در خصوص لغت ها کلیدی استحضار می‌دهد بلکه به شیوه ساخت و ساز محتوایی که آنها را ترغیب به مبادرت نماید نیز استحضار میدهد.

مقصود در اصول بهینه سازی در ساخت محتوا تمرکز بر “خصوصیت های مناسب شایسته ترین مشتری شما” و ساخت و ساز شخصیتی میباشد که به ICA یا این که پرسونا شما تبدیل گردد. با در لحاظ داشتن این قضیه، what is seo آنگاه می‌توانید بدین سوالهای جواب دهید تا محتوایی به طور کاملً هدفمند تولید فرمائید:

3 تا از مشکلاتی که فعلا مخاطبان ما با آن روبرو می‌باشند، کدامند؟
آن‌ها برای غلبه بر این ایرادات چه اقداماتی ایفا داده اند؟
چرا آن راهکار ها برای آنها اثرگذار عدم وجود؟
درخصوص (بهینه سازی، محتوا، بازاریابی و غیره) مقصود شماره یک آن‌ها چیست؟
آن‌ها در فعالیت با مشاغلی مانند اینجانب در پی چه می باشند؟
برای اینکه با جزییات بیشتر گردید، می‌توانید از این سوال ها در یک نظرسنجی از استفاده کننده استعمال فرمائید و از جواب آنها برای دور اندیشی از کلمه ها کلیدی متبوع خویش، دعوت به مبادرت و زبانی که در محتوای خویش به عمل میبیرید، به کارگیری فرمایید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 65 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 13:35

ترافیک سایت شما خیر صرفا مشمول تعداد بازدید از وب سایت شما بلکه تعداد صفحه های کلیک گردیده و دوران مجال صرف گردیده در هر ورقه میباشد. دوره آموزش سئو ترافیک ورودی می‌تواند از یکسری منبع باشد برای مثال:

بازاریابی ایمیلی
ترافیک بدون واسطه
جستجوی ارگانیک
شبکه‌های‌مردمی
از نگاه شما کدام یک خوب میباشد؟ جواب این میباشد که هر منبعی که بیشترین واحد سنجش تعامل ، کمترین نرخ پریدن و بیشترین ترازو تبدیل را ساخت و ساز می نماید خوب میباشد. در شرایط کلی در شرایطی که بدین مسائل اعتنا نکنید واحد سنجش بازدید شما از منابع سوا جستجوی ارگانیک کاهش مییابد. آکادمی رایا پارس از جمله ، در حالتی‌که تغییری در روش عکس العمل با پیوند ها در توییتر یا این که صورت بوک تولید گردیده باشد. ترافیک بدون واسطه وقتی میباشد که فردی URL شما‌را در یک نوار نشانی تایپ نماید. ولی این قضیه ممکن میباشد برای درجه بندی بسیار اصلی نباشد ، البته می‌تواند اثر بگذارد چون:

بازدیدکنندگان ترجیح میدهند به وبسایت شما بازگردند چون آنان پیش از اینً شمارا میشناسند و آنچه را که ارائه می دهید را میخواهند.
شما پیش از اینً در صنعت خویش تحت عنوان یک دارای تخصص شناخته گردیده اید ، براین اساس بازدیدکنندگان به وب سایت شما می‌آیند what is seo چون مارک شمارا میشناسند.
ترافیک بدون واسطه ذیل تأثیر رسانه های اجتماعی و یا این که تغییرات گوگل قرار نمی گیرند و تحت عنوان منبع غیروابسته بازدیدکنندگان شغل می نماید.
می‌توانید داده های عددی ترافیک بی واسطه خویش را در داشبورد Google Analytics خویش ردیابی نمایید . در‌حالتی که میخواهید معیار بازدید بدون واسطه خویش را ارتقا دهید ، تمرکز خویش را بر داشتن اسم تجاری بدیهی و ماندگار بگذارید.
به صورت مداوم به بازدید کنندگان سایت خویش بها و مشورت کردن تخصصی ارائه دهید و به آنها آرم دهید که در صنعت خویش کارشناس میباشید تا با افت ترافیک وبسایت مشغول نشوید.

مجال حضور در وب سایت کاهش یافته میباشد.
تعامل مخاطب می‌تواند بر جايگاه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد و معدل مجال صرف گردیده در صفحه ها اینترنت شما معیاری میباشد که می‌توانید به راحتی در Google Analytics آن را اندازه گیری نمایید. این ترازو یک برهان جايگاه بندی بی واسطه نیست ، البته نشانه میدهد که آیا شما تجربیات خیر و خوبی برای یوزرها خویش ارائه می دهید و یا این که نه. برای کاهش نرخ پریدن بالا تکنیک های ثابت گردیده بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که سبب ساز کاهش نرخ بالای پریدن وبسایت شما میگردند به این ترتیب عالی میباشد آنان را نیز پژوهش نید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 13:26

درحال حاضر که می‌دانیم نرخ تبدیل چیست و چه اهمیتی داراست، بدین سؤال طلایی می رسیم که چه گونه خواهیم توانست نرخ تبدیل وب سایت خویش را ارتقاء دهیم؟ آغاز می بایست اشاره کنیم که ارتقای نرخ تبدیل تنها با پیاده سازی یک استراتژی صحیح، به راحتی قابل کسب میباشد.

برای بهبود نرخ تبدیل می‌توانید seo نرخ تبدیل (CRO) را آزمون فرمائید. دوره آموزش سئو به زبانی معمولی میتوانید نخستین پژوهش فرمائید که چرا تارنما یا این که محتوایی خاص تبدیل متعددی را اخذ نمی نماید و آن‌گاه به تفکر حل آن ایراد باشید. اینجاست که یکی مهم‌ترین مفاهیم دیجیتال مارکتینگ، یعنی “آزمایش A/B” مطرح میشود. پیرو با این مضمون‌ بیشتر آشنا می شویم.

آزمایش A/B
اکثر پروژه های CRO دربرگیرنده فرآیندی به اسم آزمایش A/B می گردند. طریق فعالیت درین شیوه بدین شکل میباشد که دو ورژن (یا این که بیشتر) از یک برگه تارنما را با هم مقایسه می‌کنیم تا ببینیم که کدام ورژن می‌تواند تبدیل بیشتری را آماده نماید. آکادمی رایا پارس در واقع برای این آزمایش A/B بایستی پروسه پایین را طی نمایید:

مرحله اولیه:
آغاز یک متغیر معلوم را برای محاسبه گزینش فرمائید. یعنی تصمیم بگیرید که به عنوان مثالً میخواهید واحد سنجش خرید را تحقیق فرمائید یا این که تعداد کلیک روی لینک و پیوند های تبلیغاتی را. با این عمل نتیجه ها بدیهی، و سود گیری از آن ها شل خواهد بود.

مرحله دوم:
با استعمال از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس دریابید که بازیدکنندگان وب سایت را بیشتر از کجا اخذ میکنید؟ همچنین به امداد همین ابزارها خلق و خوی مخاطب را نیز نظارت نمایید. آیا بازدیدکنندگان سبد خرید خویش را رها می نمایند؟ یا این که حتی به مرحله اضافه کردن متاع به سبد خرید نمیرسند؟

مرحل سوم:
اکنون که به خلل مجاورت خیس گردیده اید، what is seo لیستی از راهکار های احتمالی تنظیم فرمائید. از جمله ممکن میباشد گرانقدر خیس یا این که پررنگ خیس کردن آیتم “اضافه کردن به سبد خرید” به یوزرها یاری دهد تا کالا خویش را شل خیس به سبد خرید اضافه نمایند.

مرحله چهارم:
انتخاب فرمایید که یک سری چاره را می‌خواهید هم‌زمان مقایسه فرمائید و کدام تغییر و تحول را می‌خواهید نخستین آزمایش نمائید. کوشش نمایید از تغییرات معمولی خیس یا این که مؤثرتر استارت فرمائید.

مرحله پنجم:
یک ابزار آزمایش A/B را برای تارنما خویش تعیین فرمائید. این ابزارها ورژن های گوناگون شمارا به صورت تصادفی به یوزرها متعدد اکران میدهند. در اینجا پیاده سازی مهم “در اختیار گرفتن” و پیاده سازی نو یا این که تغییرات “تنوع” خواهد بود.

مرحله ششم:
یک برهه زمانی برای تست خویش گزینش فرمائید. این برهه زمانی به برهه زمانی هنگامی بستگی داراست که معمولاً وبسایت چهت نیل به تعداد تبدیل عالی نیاز دارااست. پس ممکن میباشد این آزمایش مثلا 10 روز یا این که یک ماه یا این که … ارتفاع بکشد. به دلیل آنکه بایستی مطمئن گردید که نتایجی که در غایت به دست می‌آورید، از حیث آماری شایان توجه میباشند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 13:57

هر فرصت که استراتژی seo خویش را ساخت و ساز و تهیه و تنظیم میکنید، اصلی این میباشد که مناطقی را که رقبای شما نادیده میگیرند در لحاظ بگیرید و از آنها تحت عنوان یک مجال برای بهبود بیزنس خویش به کار گیری نمائید. دوره آموزش سئو URL ها معمولاً از آن تیم مواقعی می باشند که کمتر به آنان دقت می‌شود. بدین ترتیب این مجال قابل قبولی برای سئو آنها میباشد. پیرو بعضی از مهم‌ترین تکنیک های موردنیاز برای داشتن URL باصرفه را معرفی خوا‌هیم کرد.

URL ها را با تیتر کاغذ همخوانی دهید.
شایسته ترین ساختار URL برای توفیق seo این میباشد که با محتوای سایت منطبق داشته باشد. URL شما یکی او‌لین مواقعی میباشد که خزنده های موتور کاوش رسیدگی می نمایند. اکثر مدیران تارنما این فعالیت را طبیعتا جاری ساختن میدهند، آکادمی رایا پارس البته ایده نیکی میباشد که مجدد تحقیق نمایید که URL و تیتر شیت شما همخوانی دارا هستند و یا این که نه.

URL ها را بی آلایش و مختصر نگه دارید.
یک قسمت کلیدی از شایسته ترین نحوه بهینه سازی در ساختار URL این میباشد که هم برای گوگل و هم برای مخاطبان متبوع خویش قابل شعور باشید. حذف لغات غیر ضروری از آدرس های اینترنتی شما، یوزرها را حاذق می سازد آنچه را در برگه مشاهده می نمایند، در یک نگاه معمولی فهم نمایند. کلماتی را که معنا نمی دهند حذف نمائید.

ساخت URL های توصیفی
غرض الگوریتم های غامض گوگل این میباشد what is seo که نیازهای استفاده کننده آخری را به شایسته ترین نحو برآورده نماید. هرچه یک پست الکترونیک توصیفی خیس و برای یک بشر خواندنی خیس باشد، برای گوگل عالی میباشد. کارایی نمایید از آدرسی توصیفی به کار گیری نمائید که مرتبط با اسم تجاری شما باشد و برای ارتقا خوانایی آن ساخت‌و‌ساز گردیده باشد. این نشانی می بایست ظریف بوده و به راحتی به خیال و خاطر ودیعت گردد.

از حروف خرد استعمال نمایید.
خوانایی URL برای بهینه سازی وبسایت ضروری میباشد. به همین برهان، سفارش می‌کنیم از به کار بستن از حروف والا برای بهبود جايگاه بندی موتورهای کاوش پرهیز کنید. ادغام کردن حروف بلندمرتبه و خرد خوانایی را کاهش می‌دهد و سبب ساز می گردد URL شما نا مرتب به لحاظ رسد و در وبسایت شما بی اعتمادی ساخت و ساز گردد. این ساختار همینطور قادر است خزنده های موتور کاوش و یوزرها را سرگردان نماید.

علائم نگارشی را از نشانی های اینترنتی حذف نمایید.
URL های صمیمانه موتورهای کاوش هیچ زمان مشمول علائم نگارشی نمیشوند. در حالی که آرم گذاری ها برای عنا وین صفحه های و توضیحات متا قابل قبول و ضروری میباشد، البته در URL ها سرگردان کننده میباشد. حتی امروزه نیز خزنده های موتورهای کاوش با علائم نگارشی واکنش می نمایند. در این حالت به خیال و خاطر سپردن URL ها برای یوزرها مشقت بار خیس میگردد چون به خیال سپردن آنها به اندازه ی عبارات معمولی ریلکس وجود ندارد. در حالی که ممکن میباشد از حیث دستوری مطلوب نباشد، حذف علائم نگارشی یکی‌از بی آلایش ترین طرز ها برای هم خوانی با شایسته ترین طرق seo وب سایت میباشد.

از اضافه کردن اسم پوشه ها به نشانی های اینترنتی پرهیز کنید.
بخشی از URL ها تا حد قابلیت و امکان خواندنی و صمیمانه می‌باشند و مصرح و ظریف بودن آنان به seo شما امداد می نمایند. در ساختار وبسایت شما، به احتمال زیاد فولدر های متعددی خواهید داشت. بخش اعظمی از سازندگان اینترنت مانند وردپرس به صورت خود کار اسم فولدر ها را تحت عنوان URL پیش فرض استعمال می نمایند. وقتی که URL ها دارنده فولدر های فرعی می باشند، خزیدن و نمایه سازی موتورهای کاوش برای تارنما ها دشوارتر می‌شود و این قادر است به سکو شما زخم برساند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 71 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 14:10

وصل کردن حساب گوگل آنالیتیکس به گوگل ادز وقتی که تبلیغات کلیکی برپا نمایید داده ها بسیار ارزشمندی در اختیارتان خواهد گذاشت؛ دوره آموزش سئو ولی در‌صورتی‌که بخواهید تمامی حساب‌های گوگل ادز متصل گردیده به حساب آنالیتیکس‌تان را حذف فرمائید بایستی آحاد تیم را منزه فرمایید.
برای تمیز کردن آحاد تیم:

وارد حساب آنالیتیکس خویش گردید.
روی مورد admin کلیک کرده و آن گاه وارد نصیب property you want to unlink گردید.
در ردیف property بر روی Google Ads Linking کلیک فرمایید.
در جدولی که مشاهده می گردد بر روی گروهی که قصد حذف آن را دارید کلیک نمائید.
Delete link group را کلیک فرمایید.
در‌این بخش یک پاپ-اپلیکیشن گشوده میشود آکادمی رایا پارس که برای حذف مجموعه تأییدیه می خواهد. بایستی مجدداً روی Delete کلیک نمائید.
اعتنا داشته باشید که در حالتی‌که کل دسته را منزه فرمائید دیگر داده ها میان حساب‌ها رد و بدل نخواهد شد.

عده بندی
همانگونه که مشاهده کردید، با اجرا یک‌سری قدم بی آلایش می توانید what is seo در میان حساب‌های گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس خویش اتصال ساخت و ساز نمایید و بدین ترتیب داده‌های نتایج از این دو حساب را در کنار هم مشاهده کرده و از آنان برای بررسی درآمد نتایج از تبلیغات و شیوه خوی یوزرها در مقابل تبلیغاتتان به کارگیری فرمایید. بنابراین تبلیغات خویش را در جهت جذب حداکثر مشتری و در فیض درآمد سئو فرمایید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 13:50

Author Rank یکی‌از ۲۰۰ فاکتور سنجش چگونگی و بها تارنما و سکو بندی آن در صفحه های حاصل جستجوی گوگل می‌باشد، دوره آموزش سئو Author Rank یا این که درجه مولف عبارت از بها، عمل و واحد سنجش طرفداری بقیه‌یوزرها گوگل پلاس از نمایه گوگل پلاس مولف وب سایت می‌باشد. Author Rank امتیازی میباشد که گوگل برای نویسندگان دوست داستنی و پرطرفدار کانال اجتماعی گوگل پلاس قائل میباشد تا به نوشته های وب سایت آنان شانس قرار دریافت کردن در حاصل فراتر را بدهد.
در واقعیت هرچه بیشتر در نمایه گوگل پلاس خویش عمل نمایید و در رینگ های بیشتری باشید، Author Rank شما ارتقا پیدا میکند آکادمی رایا پارس و قابلیت و امکان ظواهر شدن وبسایت شما در صفحه ها در آغاز کاوش بیشتر خواهد بود. در صورتیکه اعتنا کرده باشید معمولا وقتی که چیزی کاوش می کنید و گوگل سایتهایی را به شما معرفی میکند، سایتهایی که با گوگل Authorship گردیده باشد در صفحه های اولیه قراردارد و در ثانی اشخاصی که Author Rank (جايگاه مولف) بیشتری دارا‌هستند شانس بالا بودن در ابتدا نتیجه ها را دارا هستند.
به تصویر پایین اعتنا نمائید، روی تصویر کلیک نمائید تا در اندازه بزرگتر اکران داده گردد، مثال جالبی از Author Rank که به وسیله seo موز مهیا گردیده ملاحظه کنید.

چه طور Author Rank را ارتقا دهیم و Author Rank چه گونه احتساب می‌شود؟

به طور مردم ۹ رویه جهت ارتقا سکو Author Rank در لحاظ گرفته شد‌ه‌است که عبارت از:

واسط پیج رنک
تعداد +۱ ها و اشتراک گذاری ها در هر پست
رابطه با شبکه های مردمی حاذق دیگر به جزء گوگل
تعداد ایده ها در هر پست
اقتدار سایتهایی what is seo که اشتراک می‌گذارند
فرکانس پست
تعداد # هایی که رینگ ها به شغل می‌برند
شاخص توان بیرونی
رتبه مشغولیت گوگل +
با نگهداری و اعمال مفاد مذکور فوق همت نمایید Author Rank نمایه گوگل پلاس خویش را ارتقاء دهید تا در بالا نتیجه ها گوگل باشید. در شرایطی‌که تا کنون تارنما خویش را با نمایه گوگل پلاس خویش متصل نساخته اید حال از نصیب Authorship این عمل را اعمال دهید و از تاثیرات مثبتی که بر seo وبسایت شما می‌گذارد لذت ببرید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 77 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 14:21

بعضی وقتها تصورات اشتباه و رایج سبب ساز بروز مشکلاتی در وب سایت و سئو وبسایت میشوند؛ کنیبالیزیشن نیز نتیجه ها یکی این تصورات رایج و اشتباه میباشد. دوره آموزش سئو به‌دنبال این مقاله قصد داریم به توضیح کنیبالیزیشن (همنوع‌ خواری) بپردازیم و چاره آن را نیز ذکر کنیم. 

کنیبالیزیشن (Cannibalization) یا این که همنوع‌ خواری چیست؟

در صورتیکه شما به صورت به طور همزمان با یک عبارت جستجوی یکسان در گوگل، تعدادی پست یا این که نوشته‌علمی داشته باشید ممکن میباشد در گیر کنیبالیزیشن گردید. آکادمی رایا پارس خوب میباشد پست‌ها و مقاله ها تارنما‌تان را با یک کلمه و واژه کلیدی یکسان با صرفه نمایید تا صفحه های دیگر نیز شانس دریافت کردن درجه خوب در گوگل را داشته باشند. متاسفانه خلل کنیبالیزیشن به صورت بدون واسطه روی seo و سکو اینترنت‌تارنما شما اثر منفی می گذارد. صفحاتی از وب سایت که دارنده لغت ها کلیدی یکسان میباشند به نوعی سبب میشوند تا شانس توفیق بقیه صفحه ها که از این واژه و کلمه به کار گیری می‌نمایند بلعیده خواهد شد به همین خیال بدین موقعیت، همنوع خواری نیز گفته می گردد. 

چرا کنیبالیزیشن در کلمه ها کلیدی یک ایراد محسوب میشود؟
به لحاظ شما در شرایطی که یک‌سری کاغذ گوناگون بخواهند برای یک واژه و کلمه کلیدی خاص جايگاه‌بندی شوند، در غایت کدام برگه برای یوزرها مطلوب‌خیس میباشد؟ وقتی‌که ربات‌های گوگل در وب سایت شما به خزش سرگرم می باشند what is seo مشاهده می‌نمایند که یک سری برگه از اینترنت‌وب سایت‌تان برای یک واژه و کلمه‌ کلیدی مرتبط وجود دارا‌هستند، البته گوگل بدون چاره میباشد از در میان آن ها، گران بها‌ترین کاغذ را تعیین نماید. در‌این‌صورت‌ ممکن میباشد از در بین نوشته‌ی علمی‌های مو جود تارنما شما به ازای یک واژه کلیدی واحد، دوتا از صفحه ها شما بوسیله گوگل در شیت اولیه کاوش قرار گیرند. بخش اعظمی از اشخاص پس از مشاهده دو پیوند از سایت‌شان در برگه اولیه گوگل ذوق زده میشوند، البته این مورد را نمی‌دانند که درصورتی که این ایراد را برطرف نمایند ممکن میباشد در سکو اولیه گوگل قرار بگیرند و نرخ کلیک CTR بهتری اخذ نمایند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 74 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 14:21

کلیه چیز در KWFinder مشخص و معلوم بوده و به کار گیری از آن سهل میباشد. دوره آموزش سئو شما یک واژه و کلمه کلیدی یا این که فهرستی از آنان را در ابزار وارد میکنید و فورا لیستی از لغت ها کلیدی مرتبط یا این که تکمیل کننده را با نمای کلی معیارها برای هرکدام اخذ میکنید.

این ابزار برآوردی از وسعت کاوش، ارزش به ازای هر کلیک در تبلیغات، رایا پارس سطح ترافیک برآورد گردیده و واحد سنجش مشقت PPC و بهینه سازی را در دست شما قرار می‌دهد تا به شما در تصمیم گیری درباره عنایت واژه و کلمه کلیدی یاری دهد.

KWFinder مستقیماً با SERPWatcher مخلوط میگردد، what is seo ابزاری که به شما قابلیت میدهد حاصل کاوش برای یک واژه کلیدی را ملاحظه کنید و وب سایت هایی را که در نتیجه ها جستجوی آن ظواهر می گردند، شناسایی فرمائید.

مزایای KWFinder
KWFinder دسترسی سریع به داده ها ضروری را آماده می نماید. این فرمان منجر می گردد پژوهش ها کلمه ها کلیدی سریعتر، آسانتر و آگاهانه خیس خواهد شد، بدین ترتیب می‌توانید تصمیمات صدق برای وضعیت خویش بگیرید. همینطور به شما این قابلیت را می‌دهد تا با کشف لغات کلیدی آیتم به کار گیری بوسیله رقبا، پژوهش ها رقابتی اعمال دهید.

بقیه ابزارهای ارائه گردیده در دسته Mangools، تجهیزات بیشتری در دست شما قرار داده و یاری می نماید به‌سرعت به معیارهای کلیدی کمپین های بازاریابی جستجوی خویش دسترسی پیدا نمائید.

پژوهش ها لغت ها کلیدی آن بی سابقه میباشد. مبنی بر آزمایشات KWFinder یکی شایسته ترین نتیجه ها تفحص عبارات کلیدی را داراست.

اتصال به بقیه سرویس ها KWFinder و بقیه ابزارهای Mangools

داده ها خوب درباره کلمه و واژه های کلیدی لانگ تیل– KWFinder دارنده اطلاعاتی برای جستجوی عبارات لانگ تیل میباشد که ابزارهای دیگر مانند Ahrefs هیچ شناختی در این باره ندارند.

معایب KWFinder
در پژوهش ها رقابتی بهتر وجود ندارد. Ahrefs یک ابزار بسیار عالی برای رسیدگی در ارتباط بلاگ های حریف میباشد و خوب میباشد در این زمینه از Ahrefs به کار گیری فرمائید.

درباره لغت ها کلیدی با سرعت بالا مطالعه فرمایید
بازاریابان کاوش با پژوهش ها عبارات کلیدی، یک‌سری تصمیمات خرد را در بازه کوتاه می‌گیرند. KWFinder سعی این روند را در سازمان شما بهبود میبخشد.

KWFinder این عمل را با گردآوری معیارهای لغات کلیدی اساسی از دیگر منابع داده و ارائه آن‌ها به روشی کارآمد و جالب اعمال می‌دهد. KWFinder به شما امداد می نماید تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و به شما قابلیت و امکان میدهد سود وری را در آن مسئله ارتقا دهید.

 

مشقت کلمه و واژه کلیدی
مشقت کلمه و واژه کلیدی یا این که مشقت seo برآورد می نماید که هنگام seo واژه کلیدی درجه بندی در SERP اولیه چقدر سخت میباشد. این واحد سنجش رنج در مقیاس 0 تا 100 نماد داده شد‌ه‌است.

طریق احتساب ترازو رنج واژه کلیدی:
در صدر، اقتدار لینک (LPS) در مجموع برای هرلینک در او‌لین Google SERP به حساب آوردن میگردد. این پژوهش از روش معیارهای پر استفاده (اعتبار دامنه، اعتبار کاغذ) و معیارهای بلندمرتبه (Citation Flow ، Trust Flow) میباشد. زمانی که مقادیر LPS بدست آورده شد، رنج واژه و کلمه کلیدی  (KD) را با پیش گویی URL های دارنده اقتدار بالا و معدود توان در اولی منزلت در SERP احتساب می‌کنیم. این بدین عامل میباشد که تارنما های مبتدی و تازه کار یا این که با اعتبار کمتر می‌توانند از روش رابطه با آن‌ها از بقیه افراد رفیعتر باشند.

سوال ها متداول درباره KWFinder
KWFinder برای بهینه سازی مطلوب میباشد یا این که برای جستجوی مبلغی؟
KWFinder تحت عنوان ابزاری برای seo شناخته می‌شود، ولی تماما برای بهینه سازی و PPC پیاده سازی شد‌ه‌است و واحد سنجش دشواری را برای هردوی بهینه سازی و PPC ارائه میدهد.

با این حالا، بازاریابانی که با تبلیغات عمل می نمایند، بیشتر به Google Keyword Planner عادت کرده اند که می قدرت داده ها شبیه را در آن یافت. کلاً این ابزار ممکن میباشد برای بهینه سازی ارزشمندتر باشد. سفارش میکنیم یادگرفتن seo ژاکت را اخذ فرمائید.

KD یا این که دشواری لغات کلیدی چیست؟
دشواری لغت ها کلیدی یکی نمایشی واحد سنجش دشواری سکو بندی را برای یک واژه کلیدی نظارت می نماید. KWFinder با مشاهده وب سایت هایی که واژه و کلمه کلیدی را مرتبه بندی می نمایند و تحلیل پروفایل بک پیوند آن ها، معیار مشقت را انتخاب می نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 15:03

در صورتیکه که ساخت وب سایت شما مطلوب نباشد و رابطه صحت دربین صفحه های شما برقرار نشده باشد، دوره آموزش سئو روبات گوگل و بقیه موتورهای کاوش نمی توانند به داده ها شما دسترسی داشته باشند و همین زمینه منجر می‌گردد که محتوای وب سایت شما در وب پیدا نشود. وجود اینگونه مشکلی عملا آحاد عمل ها و زحمت های شما‌را به هدر خواهد اعطا کرد.

به کار گیری از تکنیک هایی مانند اجاکس در اپ نویسی وبسایت و فرمت اشاره گر در سایت از عمده مشکلاتی میباشند که منجر میشوند اینگونه اتفاقی بیفتد. به این ترتیب مطمئن گردید که تارنما شما همواره به صحت بوسیله روبات های موتور کاوش پیدا می گردد و روبات ها می‌توانند محتوای وب سایت شمارا ایندکس نمایند.

کوشش برای استحصال به نتیجه ها سریع
امروزه مهم‌ترین دلیلی که منجر دوری از توفیق فرآیند بهینه سازی هر اینترنت سایتی میشود انتظار استحصال به نتیجه ها بهتر در هنگامی بسیار کوتاه میباشد. مسیر دست یابی به حاصل طبیعی و اصولی، فرایندی ادامه دار و وقت گیر میباشد.آن تیم از صاحبان مشاغل که شتاب متعددی برای استحصال به نتیجه ها و بهبود مقام خویش دارا هستند نهایتا در روند سئو باخت خواهند خورد. براین اساس برای یقین از توفیق روند seo تارنما خویش بایستی به آن مجال دهید تا با به کار گیری از طریق های علمی و ظریف رده وب سایت شما در موتوهای کاوش بهبود یابد.

عدم به کارگیری از شبکه های عمومی
امروزه شبکه‌های‌عمومی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و تلگرام موثرترین خط مش برای کسب به مشتریان غرض محسوب می شود. تجهیزات بازاریابی بسیار بهتر شبکه‌های‌عمومی اکثر زمان ها مواقع به وسیله صاحبان مشاغل نادیده گرفته میشود و این دستور منجر میگردد مجال های بسیار متعددی برای فروش و جذب مشتری بیشتر از دست برود.

اما حضور در شبکه‌های‌مردمی اثر بدون واسطه بر بهینه سازی وبسایت ندارد، ولی تاثیرات جانبی و غیرمستقیم این کانال ها یاری بسیار متعددی به‌سرعت بخشیدن و خوب شدن روند seo می کند، تا جاییکه در نظر نگرفتن این کانال ها ممکن میباشد توفیق سئو را ذیل اثر قرار دهد. بدین ترتیب درصورتی که قصد دارید احتمال توفیق seo تارنما خویش را بالا ببرید ابدا از حضور در شبکه های مردمی غافل نشوید.

عدم وجود گرایش جاه طلبی
از آنجایی که seo و seo بهتر وب سایت مالامال هزینه میباشد، هنگامی که هدف ها متوسطی برای تجارت خویش دارید، تهیه کردن هزینه ها ممکن میباشد پاره ای طاقت فرسا باشد. زمانی که صاحبان یک تجارت از مخارج سئوی سکو یک آگاه میگردند، به مکان طرح ریزی بلند دوران ترجیح میدهند هدف ها خویش را خرد نمایند. در‌این وضعیت به دستاوردهای اندک نیز قانع می‌شوند.

مطمئن باشید که اینگونه رویکردی در بازاریابی کاوش با باخت مواجه گردد.

خلاف بیشتر تاکتیک های بازاریابی، seo به سعی و مجال بیشتری نیاز داراست و در طی فرصت قدرتمندتر می گردد. هرچه قدر در مورد بهینه سازی بلند پروازتر و جاه طلب خیس باشید، مطمئناً در وقتگیر بازه زمانی فیض بسیار خیر و خوبی بدست خواهید آورد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 306 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 13:29

یک کدام از قسمت‌هایی که در الگوریتم‌های گوگل بهبود یافته میباشد، دوره آموزش سئو فهم و شعور عمیق خیس از معنی کوئری‌هاست. در پیشین وقتی که یک استفاده کننده عبارتی را در گوگل کاوش می کرد در نتیجه ها گوگل آغاز لینک و پیوند‌هایی را نماد می‌اعطا کرد که‌این عبارت کلیدی در آن وجود داشت. در حالی که بوسیله الگوریتم مرغ مگس خوار این فرآیند عوض شده میباشد و حال بیشتر مداقه داراست که سود کاوش به قضیه و قضیه اساسی کوئری مرتبط باشد و الزاماً نیازی وجود ندارد که‌این واژه کلیدی در باطن نوشته ی علمی یا این که محتوای یک ورقه مستعمل باشد به همین خیال به کار گیری از مترادف و هم معنی‌ها با صرفه خیس گردیده و مداقه بیشتری یافته میباشد.

گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را برای سرچ صوتی (voice-search) مبنا‌گذاری کرد و هم اکنون هرچه مجال می‌گذرد و دستگاه‌ها بیشتر به تایپ صوتی مجهز می گردند عنایت بیشتری مییابد. بر همین اصل، مرغ مگس خوار به مجموع عبارت سرچ گردیده دقت می‌نماید خیر تک‌تک لغت ها. چراکه ممکن میباشد به دلایلی زیرا ایرادات تایپی و… عبارتی سرچ خواهد شد که در واقع مراد مخاطب نباشد. البته گوگل به امداد این الگوریتم می تواند نتایجی را ارائه دهد که با وجود خطا تایپی با آنچه در ذهن مخاطب بوده انطباق داشته باشد.

در صورتی‌که قصد دارید نوشته‌هایتان را برای این الگوریتم گوگل seo نمائید می بایست ضمن کلیدواژه از هم معنی‌های آن نیز استعمال نمائید. متن بایستی به اندازه کافی جاری مندرج باشد و خوانایی نیکی داشته باشد. البته نگران نباشید؛ چراکه مرغ مگس خوار کسی را به خیال و خاطر عدم رعایت این نکات جریمه نخواهد کرد. صرفا با توجه به آن‌ها می توانید عالی در حاصل جستجوی مربوط به نوشته‌هایتان ظواهر گردید.

از آنجایی که برای گوگل محتواهای گرانبها و اورجینال عنایت داراست، عالی میباشد از این به آنگاه روی پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی خویش بیشتر شغل فرمایید. به‌این معنی که عالی میباشد به مکان توکل کردن روی کلمه ها کوتاه و لغت ها کلیدی، بر روی ساخت محتوای گرانبها که تمرکز فرمایید. هنوز هم فی مابین تارنما‌ها تایپ کردن کلمه ها غیر طبیعی و خیر چندان مضمون‌ در تیتر‌ها رایج میباشد. البته به گذر زمان فرصت با هوشمندتر شدن موتورهای کاوش کل این وب سایت‌ها به ایراد خواهد خورد به دلیل آن که معنا و کانسپت هم در نوشته‌ها مداقه پیدا می‌نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 14:36

زمانی که ما در زمینه‌ی اثر تاریخ نوشته بر بهینه سازی کلام می‌کنیم، دوره آموزش سئو بایستی از دو نوع خاص برای به روزرسانی تاریخ مطلع باشیم:

تغییر‌و تحول تاریخ ها در شیت
تغییر و تحول تاریخ در نقشه وب سایت
یک لحاظ اخیر از جان مولر علامت میدهد که حتی به روزرسانی کلان تاریخ برای صفحه های تأثیر منفی بر سعی های سئو نخواهد داشت.

در زمینه‌ی نقشه های وبسایت، راهنمای نقشه وبسایت Google ذکر می نماید که مقدار یک ورقه بایستی به صورت ظریف علامت داده خواهد شد.

در غیر این شکل، گوگل به آسانی قرائت آن را متوقف می نماید.

به علاوه، مبنی بر استیناف جدیداً آپ دیت گردیده درShoutMeLoud، شایسته ترین شیوه برای تاریخ تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی، نماد دادن هر دو تاریخ “مهم منتشر گردیده” و “واپسین به روزرسانی” میباشد.

به صورت خلاصه در حالتی که ما در خصوص یک تاریخ نشر در برگه حقیقی شما کلام میکنیم، خوب میباشد آن را از موتورهای کاوش نهفته نمایید.

البته هم تاریخ نشر مهم و هم واپسین به روزرسانی را به یوزرها علامت دهید و در نقشه تارنما خویش، مدام می بایست تغییرات محتوای مهم را نشانه گذاری نمایید تا از جریمه شدن به وسیله گوگل خودداری نمایید.

محتوای جدید در هنگام کاوش، محتوای با ارزشی میباشد. سکو یک گوگل هیچ زمان به طور مستمر برای شما در حیث گرفته نمی‌شود. زمانی که رقیبان شما شغل ساخت‌و‌ساز محتوای خویش را ادامه می‌دهند، مشخصا گوگل وب سایت بروزتر و عالی از حیث چگونگی محتوا را به مخاطب خویش سفارش می‌دهد و بروز کردن تاریخ مقاله‌ها در صورتیکه محتوا آپ تو دیت گردد، اثر گذار خواهد بود و حتی جایگاهش نیز ارتقا پیدا می نماید.

به چه شکل می‌توانید مطالب خویش را با خیال و خاطر ریلکس جدید نگه دارید؟
جدید نگه داشتن محتوای شما ارتباطی با تاریخ نوشته‌ی علمی شما ندارد، دست کم در باب گوگل اینطور وجود ندارد.

فاکتورهای متعددی وجود دارا هستند که بر آپ دیت بودن تأثیر میگذارند، مثلا:

فرکانس به روزرسانی های شما
تغییر و تحول محتوا
نرخ پرورش لینک و پیوند تازه
تاریخ نشر نوشته‌ی‌علمی فقط یک کدام از این دست اندرکاران میباشد.

به عبارت دیگر، آنچه حقیقتاً اصلی میباشد، کیفیتی میباشد که به یک شیت جان دار اضافه نموده اید.

سه استراتژی مهم برای دمیدن روح جدید در محتوای دیرین شما وجود دارااست، و تمامی آنها به یک اصل معمولی بستگی دارا‌هستند:

محتوای شما می بایست بی آخر، مرتبط و پر ارزش باشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 79 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:28

مستقیماً در پایین این تیتر، دوره آموزش سئو به صورت خلاصه به سوالهای آن جواب دهید، یا این که به طور لیست گزینه دار مورد ها متبوع خویش را لیست فرمایید.

براین اساس، یک قطعه ویژه برای محتوای مرتبط با تندرست  کارگر ممکن میباشد عنوانی مانند “شیوه هایی برای بهبود نگهداری پرسنل”  داشته باشد. که در ادامه آن یک لیست اصلی از نکات اصلی نقل شده میباشد. بعد میتوانید جزئیات بیشتری را در زمینه ی هرمورد از لیست بعداز لیست مهم خویش ارائه دهید.

صفحه ها ستونی
صفحه ها ستونی صفحاتی در وبسایت های جامع می باشند که در چندین مرحله ای و در تعدادی سطحی مطالب مهم را برای مخاطبان به اکران در می‌آورند. آن‌ها داده ها همگانی و تخصصی را ارائه می‌دهند. و بیشتر به درد بخش های نگهبانی و فروش میخورند.

درین نصیب از نوشته ی علمی استراتژی بهینه سازی مثالی از تیتر های عنا وین ورقه ستونی تندرست کارکنان شرکت ها منابع انسانی به طور تحت بیان شده میباشد:

تندرست کارگر چیست؟
چه چیزی بر سالم کارگر تأثیر می‌گذارد؟
طریق های متعدد برای بهبود سالم پرسنل
سرویس ها مختلفی که میتوانند به سالم کارگر امداد نمایند
چرا برای حل مسائل مرتبط با سالم کارکنان می بایست از مشورت های ویژه استعمال میکنیم؟
آیا نگهداری تعادل منابع انسانی برای سالم کارکنان برای تجارت شما مطلوب میباشد؟
چه چیزی بایستی در هنگام نگهداری تندرست پرسنل در آن سوی مرز رعایت خواهد شد؟
سرویس ها مازاد که قادر است فرهنگ وتمدن کمپانی و تعامل کارگر را بهبود بخشد چیست؟
سه غرض که بایستی هنگام ساخت یک شیت ستونی در خیال و خاطر داشته باشید عبارت اند از: ادراک آنچه استفاده کننده مقصود شما در جست و جو در پی آن میباشد، پیش گویی اینکه بعد از جواب به سوال های نخستین چه سوالاتی در ذهن آن‌ها پدید خواهد آمد و در انتها، ارائه مجموع این داده ها در یک منبع جامع.

4 نکته برای اینکه این استراتژی های seo برای شما اثر گذار باشد
به صورت منظم محتوای با کیفیت عالی ساخت و ساز نمائید.
محتوای خویش را به نحوی پوسته بندی نمائید که به صراحت به سوالهای پیش گویی گردیده جواب دهد.
seo لغات کلیدی امری بسیار اصلی میباشد که ممکن میباشد برای وبسایت های گوناگون پاره ای مختلف باشد.
فهم صحیحی از مشتریان خویش و نیاز های آن‌ها داشته باشید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 13:34

زمانی عالم بهم جاری شد و برای این اتفاق یک نام هم گزینش شد، دوره آموزش سئو حال وهله آن رسیده بود تا به موشکافی انگیزه پیدایش و طرز اثر گذاری اش پرداخته گردد، چون طبق سنت دیرینه، گوگل هیچ گاه دست به ارایه داده ها درباره آنچه که خویش مسبب اش میباشد، نمی زند. براین اساس اکثری از فعالان بهینه سازی آغاز به نظارت این مسئله کردند. آغاز بایستی می فهمیدند که کدام وبسایت ها بیشترین جراحت از بروز رسانی را متحمل گردیده اند و بعداز اشتراک گذاری گزارش ها و نتیجه ها بدست آمده، بدین سود رسیدند که آپ دیت شخص برای غرض گیری تارنما هایی روی عمل آمده که در آنان، کسب درآمد بر محتوای باکیفیت و تجربیات کاربری حق تقدم داراست.

این عقیده با پروژه تجزیه و چک 100 وبسایت که زیر اثر بروز رسانی شخص قرار گرفته بودند، بوسیله بری شوارتز به اعتقادوباور تبدیل شد، چون وی اخذ اکثر وبسایت هایی که رسیدگی نموده است، خصوصیت های مشابهی دارا‌هستند.

تا اینجا با استارت و حضور این بروز رسانی آشنا شدیم و به‌این سود رسیدیم که شخص بر روی تارنما های دارنده حق تقدم تبلیغاتی زیاد و حصول درامد به هر صورت حضور می‌یابد. اشکار میباشد که‌این معیارها قادر است برای میلیون ها وبسایت وجود داشته باشد، البته آنان با بروز رسانی شخص افت سکو پیدا نکرده اند، بلکه به لحاظ می‌رسد این اثر گذاری بر روی وبسایت هایی بوده که محتوای چندان دیده گیری نداشته و تبلیغات متعددی به به عبارتی نسبت به یوزرها اجبار شد‌ه‌است.

از طرف دیگر وب سایت هایی وجود داشتند که با ارتقا 100 درصدی جايگاه بندی روبرو شدند. در تصویر تحت گزارشی از پروسه رو به بالا 125 درصدی تارنما را میبینیم که آقای Glenn Gabe از فعالان صنعت seo و دیجیتال مارکتینگ به وسیله یک کدام از مشتریانش منتشر نموده است.

نکته بسیار مهمی که بایستی بدانیم، اشاره به موضوعی داراست که در گزارش آقای شوارتز درباره اش حرف گردیده است. در واقع حقیقت این میباشد که ارتقا ترافیک های تصویب گردیده، یک شبه به دست نیامده میباشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 211 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:24

با اعتنا بدین‌که امروزه بخش اعظمی از امور با وب جاری ساختن میشود و در عین هم اکنون اشخاص با کمبود وقت مواجه می باشند. دوره آموزش سئو گوگل سریع‌ترین و شایسته ترین رویکرد برای یافتن جواب سوال های میباشد. زمانی سرعت اینترنت‌وبسایت شما بالا باشد منجر می گردد که شخص از وب سایت شما بیرون نشود، از آن استعمال و مجال بیشتری را در وبسایت شما صرف نماید. در غایت همگی این‌ها منجر خوب شدن تجربیات کاربری وب سایت شما می‌گردد. میدانید که هرچه تجربیات کاربری خوب باشد، گوگل به شما امتیاز بهتری خواهد اعطا کرد و بهینه سازی وب سایت شما خوب می شود. پس متوجه شدید که سرعت تارنما در کنار ایجاد محتوای عالی و اثرگذار به عنوان مثال دست اندرکاران اصلی بر بهینه سازی اکانت میاید.

سرعت وبسایت می بایست چقدر باشد
می بایست بگوییم که گوگل برای وب سایت‌های خیلی سریع برتری خاصی قائل وجود ندارد. شاید برایتان پرسش خواهد شد که چرا؟ در صورتیکه دقت فرمائید ما حد وسطی بین سریع یا این که نماید بودن سرعت وبسایت نداریم. یعنی در حالتی که اینترنت‌وبسایت شما خیلی سریع باشد، گوگل آن را سریع محسوب می‌نماید و درصورتی که خیلی نماید باشد آن را نماید محسوب می‌نماید. پس صدم ثانیه‌ها تفاوت چندانی برای گوگل ندارد و تمامی اینترنت‌مسترها از عنایت سرعت تارنما روی جايگاه و seo آن باخبر میباشند. پس نباید بیش تر از اندازه برای سرعت وبسایت خویش وسواس به خرج دهید.

التفات سرعت تارنما در معیار فروش
امروزه رقابت متعددی دربین وبسایت‌های فروشگاهی میباشد و یوزرها در‌پی شایسته ترین تارنما‌ها برای خرید یا این که فروش کالاهایشان میباشند. سرعت وبسایت، در کنار سایر کارداران بسیار آیتم دقت قرار میگیرد. طراحی وب سایت با صرفه شغل دشواری میباشد و نیاز به مهارت‌های خاص خویش داراست. به‌تیتر نمونه درصورتی که داده‌های وبسایت شما به کندی بار گذاری شوند، به احتمال زیاد استفاده کننده خسته شود و از وب سایت بیرون می شود. این مورد سبب ساز کاهش seo وبسایت شما شود. یک سری صدم ثانیه تاثیری بر سئوی تارنما شما ندارد، ولی در مقدار فروش کالاهای وب سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. این فرآیند سبب خوب شدن تجربیات کاربری و همین طور جلب اتکا یوزرها نسبت به شما میگردد. حتی چنانچه هنوز معتقد می‌باشید که سرعت وب سایت اثر مستقیمی بر بهینه سازی و ورودی‌های وبسایت شما ندارد؛ به‌زودی متوجه خواهید شد که بهبود هر روزه سرعت آن حتما میتواند اثر غیرمستقیمی بر خوب شدن دستیابی‌وکار شما بگذارد.

کمپانی Walmart یکی سریع‌ترین اینترنت‌وب سایت‌ها در قضیه خرده فروشی میباشد. با این‌که‌این اینترنت‌تارنما جزء سریع‌ترین‌های منزلت خویش بود، ولی مسولان این موسسه تصمیم گرفتند که بازهم سرعت اینترنت‌وب سایت را ارتقا دهند و فیض این عمل حیرت‌انگیز بود. در ازای هر صد میلی ثانیه حدودا یک درصد ارتقا درآمد داشتند. این حادثه علامت بخشید که تغییر و تحول سرعت در توا‌ن یک سری صدم ثانیه‌ هم قادر است بر وب سایت و درآمدزایی ما اثر گذار باشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 13:47

در دنیای اینترنت ما سه نوع سئوکار داریم که به دنبال مطالب شمارا با آن ها آشنا خوا هیم کرد.

شکل کلی به دو قسمت داخلی و فرنگی تبدیل میشود دوره آموزش سئو و این دو نصیب را به 3 شکل می‌قدرت پیاده‌سازی کرد که به آن ها یئو سپید، خاکستری و سیاه گفته می‌گردد. مشخص و معلوم میباشد که seo سپید برای وبسایت شما مطلوب‌خیس میباشد و درکل فرصت بیشتری برای به فیض وصال به ارتفاع می‌انجامد. بهینه سازی خاکستری فرایندی مابین seo سیاه‌وسفید میباشد که تنهاً مجال بیشتری ارتفاع میکشد تا بعداز بهینه سازی گوگل متوجه خواهد شد که شما ضوابط را بدور زده‌اید.

بهینه سازی درونی یا این که داخلی چیست
 دسته‌ای از امور و کار‌هایی که در باطن وبسایت جاری ساختن می شود، seo درونی یا این که داخلی گفته می گردد تا ما قوی باشیم به واحد سنجش محبوبیت متعددی در نزد موتورهای کاوش دست‌یابیم. به عنوان مثالً هرروز نوشته‌علمی seo گردیده در وبسایت خویش منتشر فرمایید و از روش روند پیوند سازی عنکبوتی، پیوند‌های داخلی دهید تا استفاده کننده فرصت بیشتری را در اینترنت‌وب سایت شما صرف نماید.

seo برون شیت یا این که فرنگی چیست
به گروه‌ای از امور و شغل‌هایی که در خارج از وب سایت ایفا می گردد، بهینه سازی بیرونی یا این که فرنگی گفته می‌گردد سئو آف پیج باعث میگردد وبسایت در نتیجه ها گوگل، جايگاه بالاتری داشته باشد. به عنوان مثالً از تارنما‌های خبری به تارنما خویش لینک و پیوند سازی فرمایید و یا این که حتی با تبلیغات کاری فرمایید کاربر شمار را سرچ نماید یا این که مورد مدنظرش را با نام دامنه شما جست‌وجو نماید. این نوع بهینه سازی را نیز می توانم پس از seo داخلی یا این که هم زمان با آن ایفا بخشید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 13:39

برای سال‌ها، بازاریابی محتوا در زمان طلایی خویش بود. دوره آموزش سئو سازمان‌هایی که محتوای بهتر و اختصاصی می‌نوشتند، به‌راحتی می‌توانستند جايگاه خیر در کاوش داشته باشند و در جذب اجتماعی نیز تا حدی برنده باشد.

نیروی محرکه زمانه طلایی بازاریابی محتوا، کمینگی در محتوا بود. در‌این‌صورت عموم می‌خواستند محتوایی بیشتر از آن‌چه که در دسترس بود مصرف نمایند. براین اساس زمانی یک محتوای نو می‌آمد که به حل اختلال آن ها یاری دهد، به آن اعتنا می‌کردند، به اشتراک می‌گذاشتند و از محتوای خودشان به آن لینک و پیوند می‌دادند.

ولی آن گاه وضع حاد شد…با مشاهده موفقیتی که در بازاریابی محتوا به‌دست آمده بود، حتی کمپانی‌های خرد نیز خواهان داخل شدن به فعالیت ساخت و ساز محتوا شدند. هجوم انبوه محتوا سبب ساز ارتقا عرضه محتوای «بهتر» برای یوزرها شد، در حالی که تقاضای یوزرها برای آن محتوا رو به کاهش بود. عرضه محتوا از تقاضای مصرف کنندگان برای محتوا پیشی گرفت و شوک محتوایی پدیدآمد.

به چه شکل چهره دادن شوک محتوایی را پژوهش کنیم؟
در شرایطی که شما نیز در موضوع بهینه سازی و ساخت‌و‌ساز محتوا فعال می‌باشید و با دیجیتال مارکتینگ رمز و عمل دارید، بایستی بدانید که آیا شوک محتوا یقه‌گیر شما هم گردیده یا این که خیر؟ گاهی ممکن میباشد محتوایی را روی سایت خویش نهاده باشید که از نظرتان یک محتوای بی‌نقص میباشد. لابد با خویش می گویید مسلما این یکی از گل می‌نماید. البته فرصت می‌گذرد و محتوای شما خیر حتی به‌صحت چشم هم نمی شود. این به عبارتی شوک محتوایی میباشد.

درین حالت دیگر اهمیتی ندارد که محتوای شما چه اندازه خوب باشد. سیل محتوا کلیه را با خویش میبرد و نمی‌گذارد که کسی بر روی محتوای خاصی متمرکز خواهد شد. این‌که در اینگونه وضعیتی محتوای شما نادیده گرفته شوند، به هیچ وجه تعجب آور وجود ندارد. ولی چه علائمی برای این بیماری که ما آن را شوک محتوا اسم‌گذاری کرده‌ایم وجود داراست؟ کاهش واحد سنجش کلیک، ارتقا ترازو پریدن و کاهش نرخ تبدیل علائمی می باشند که به شما میگویند مبتلا این شوک گردیده‌اید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 13:35

احتمالا وبسایت شما یک وب سایت جدید احداث دوره آموزش سئو و یا این که با بازدید نادر میباشد. با نصب نوار ابزار الکسا روی سایتتان می توانید داده های عددی بازدید وبسایت خویش را برای الکسا جهت اکران ارسال نمائید. قابل ذکر میباشد ۹۰ روز برای اکران نتیجه ها می بایست طاقت فرمائید.

رنک الکسا چقدر حقیقی وواقعی میباشد؟
بطور کلی رنک الکسا سنجه دقیقی وجود ندارد و به آسانی قابل ویرایش میباشد. برای تحقیق موقعیت بسط تارنما عالی میباشد از گوگل آنالیتیکس به کارگیری فرمائید.

فیض‌گیری و عده‌بندی
می‌قدرت اظهار‌کرد سکو الکسا مشخصه‌ای اصلی میباشد و داده ها مفیدی برای مقایسه تارنما‌ها آماده می‌نماید. ولی اعتنا داشته باشید که اکانت متعددی روی آن گشوده نکنید و استراتژی‌های بازاریابیتان را حول آن تهیه نکنید.

به خیال و خاطر داشتبه باشید که سکو الکسای تارنما صرفا معیاری نسبی از ترازو محبوبیت وبسایت را ارائه می دهد. الکسا داده ها خویش را از نوار ابزارهای نصب گردیده در مرورگرهای متعدد گردآوری می‌نماید در فیض داده های عددی الکسا از نگاه توجه و درستی اعتبار کمتری در مقایسه با گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول داراست. می توانید جايگاه الکسا را تحت عنوان یک مشخصه تکمیلی برای استراتژی سئوی سایتتان در حیث داشته باشید.

علیرغم وجود خللهایی که به سکو الکسا وجود داراست داشتن سکو الکسای بالا به شما یاری می‌نماید بابت تبلیغات درون سایتتان هزینه بیشتری طلب فرمائید. همینطور اطلاعات دردسترس در کاغذ الکسای وب سایت، به شما رویت کرد نیکی برای تهیه استراتژی بهینه سازی و تفحص عبارات کلیدی خواهد بخشید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 14:00

درصورتی که وبسایت شما استاتیک میباشد دوره آموزش سئو (یعنی از پوسته html استعمال می کنید) از وب سایت‌های، طراحی وب سایت مپ خودکار مانند sitemap generator به کار گیری نمائید.

تصویب نقشه وبسایت در گوگل سرچ کنسول
برای تصویب وبسایت مپ یا این که نقشه وبسایت خویش در گوگل می توانید از قسمت Sitemaps در گوگل سرچ کنسول تارنما خویش هیبت add a new sitemap را کامل شدن نمائید.

بعداز تصویب نقشه وب سایت‌تان در گوگل به طور تقریبً ۲۴ ساعت می بایست طاقت نمایید تا ایندکس شدن مطالب وب سایت شما آغاز خواهد شد و بسته به تعداد لینک و پیوند‌های تصویب‌گردیده در وب سایت مپ وب سایت شما طی بازه زمانی‌وقتی کلیه مطالب شما در گوگل ایندکس شود. فراموش نکنید مهمترین چیزی که در ایندکس شدن مطالب تارنما شما تأثیر خواهد داشت طاقت و فرصت دادن به گوگل برای ایندکس کردن سایتتان خواهد بود. اما در زمان جامع وب سایت بلندتر، روشی معمولی برای ایندکس ۵ دقیقه‌ای صفحه های وبسایت شما در گوگل معرفی کرده‌ایم.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:16